Jak korzystać z Polisy
Jesteśmy tu dla Państwa
W razie pytań odnośnie roszczeń, polis, wstępnej autoryzacji czy płatności prosimy o kontakt w godzinach pracy (pn-pt: 9.00-17.30) pod numerem telefonu
(+48) 22 826 11 46
lub na adres:
customer-care@medisky.pl
Poza godzinami pracy MediSky, w celu uzyskania pomocy medycznej w nagłych wypadkach, w zakresie ewakuacji i repatriacji poza wyżej wymienionymi godzinami, klienci mogą korzystać z numerów pomocy telefonicznej wskazanych na karcie uczestnictwa.

Obsługa polisy
Aktywowanie nowej polisy
Termin: do 2 dni roboczych
Dla zapewnienia procesu aktywacji potrzebne nam są następujące dokumenty:
Formularz: wniosek o zawarcie polisy wypełniony w całości i podpisany przez klienta.
Potwierdzenie płatności za polisę.
Pełnomocnictwo brokera.
Obsługa roszczeń
Termin: do 2 dni roboczych
- Formularz zgłoszenia roszczenia – wypełniony w całości.
- Dokumenty medyczne.
- Faktura wraz z wykazem otrzymanych świadczeń.
- Potwierdzenie płatności.
Zalecamy, aby Klienci zachowali oryginały dokumentów do czasu rozpatrzenia wniosku.
Będziemy informować klienta na bieżąco o postępach w obsłudze roszczenia.
Preautoryzacja
Termin: 2-5 dni roboczych
Wszystkie roszczenia związane z hospitalizacją oraz wizyty przekraczające 500 EUR wymagają wcześniejszej autoryzacji MediSky International. Klient jest zobowiązany skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta i wysłać wypełniony wniosek roszczeniowy zawierający poniższe informacje:
- Diagnoza / Objawy
- Data pojawienia się objawów
- Okres hospitalizacji (jeżeli dotyczy)
- Program leczenia
- Szacowany koszt
- Nazwa szpitala, kraj
- Szacunkowa data zabiegu / terapii
- Całość dokumentacji medycznej
Na życzenie klienta udzielamy preautoryzacji również dla kosztów poniżej 500 EUR . W przypadku każdego leczenia, poza pierwszą wizytą u lekarza pierwszego kontaktu/specjalisty, bezpieczniej jest zwrócić się o taką uprzednią zgodę.
Odnowienie i rezygnacja z polisy
MediSky International przekaże warunki wznowienia polisy na 2 miesiące przed datą jej wygaśnięcia.
Powinni Państwo skontaktować się z klientem w celu potwierdzenia, czy ma zamiar dokonać odnowienia polisy i sprawdzać, czy została opłacona stosowna składka z tytułu wznowienia.
Jeżeli mają zostać dokonane zmiany w stosunku do obecnych programów ochronnych, należy o tym powiadomić MediSky nie później niż do dnia wznowienia polisy.
W przypadku, gdy Państwa klient zdecyduje, by nie kontynuować polisy, należy poprosić go o przekazanie swojej decyzji na piśmie, a następnie jak najszybciej przesłać ją do MediSky.