Proces sprzedaży
- Na Państwa prośbę, MediSky International przygotuje ofertę dla Państwa klientów.
- Dedykowany adres mailowy, pod który należy przesyłać takie prośby: customer-care@medisky.pl
- Zalecamy, aby zwrócili się Państwo do swoich klientów o pisemne pełnomocnictwo, które należy przedstawić wraz z prośbą o ofertę.
- Dla klientów indywidualnych, MediSky wysyła oferty w możliwie najkrótszym terminie, jednak nie później niż w ciągu 24 godzin.
- Oferty grupowe rozpatrywane są osobno dla każdego przypadku, a pełna oferta zostanie przekazana nie później niż w ciągu 48 godzin.
Wystawienie polisy
Ponieważ polisa będzie obowiązywać począwszy od daty płatności, powinni Państwo przesłać potwierdzenie płatności dokonanej przez klientów.
Każdy formularz dotyczący polisy ubezpieczeniowej jest wypełniany przez klienta.
Wszelkie dokumenty muszą zostać wypełnione oraz podpisane osobiście i wyłącznie przez klientów.
Dla każdego klienta otrzymają Państwo pakiet członkowski, obejmujący: list powitalny, Ogólne Warunki Ubezpieczenia, kartę uczestnictwa i certyfikat ubezpieczenia, fakturę, wniosek zgłaszania roszczeń oraz dokument informacyjny o produkcie ubezpieczeniowym.
Korespondencja z Państwa klientem będzie się odbywać wyłącznie za Waszym pośrednictwem, chyba że ustalono inaczej.

Strefa Klienta MediSky
Pośrednicy oraz klienci mają dostęp do platformy online.
To narządzie pozwala w wygodny sposób:
- Wybrać odpowiedni plan ubezpieczeniowy
- Obliczyć koszt składki
- Wykupić polisę i zapłacić online
- Mieć wgląd w obecne i wcześniejsze oferty
- Mieć wgląd w dokumentację ubezpieczeniową
- Mieć wgląd w płatności
- Opłacić kolejną składkę
- Dokonać roszczenia